J

Zpět na hlavní stranu

Martina Hrušková

Fotograf

Telefon: +420 723 841 535
E-mail:
hruskova@talcon.cz

Martina Hrušková

Jak jsi se dostala k marketingu?

Troufám si říci, že s marketingem se setká téměř každý a možná to tak ani nevnímá. Třeba už jen, když se ucházíme o práci. Čím lépe zpropagujeme sami sebe, tím větší šanci dostaneme. Určitě je to jedna z důležitých částí přijímacího pohovoru. S marketingem se setkávám i jako rodič na rodičovské dovolené. Děti potřebují od narození velkou spoustu věcí od oblečení, hraček až třeba po vybavení pokojíčku. Postupem času se věci začnou doma hromadit a jednou přijde okamžik, kdy je třeba se jich začít zbavovat. Pak je potřeba je správně zpropagovat, aby zaujaly někoho dalšího a mohly dále posloužit. Marketing je tedy velmi často součást našich životů, aniž bychom to tušili. S tzv. profesionálním marketingem jsem se setkala ale už dávno předtím, na střední škole a dále pak na vysoké škole.

Vnímáš marketing jen jako nástroj ke zvýšení obratu nebo na něj pohlížíš v širším úhlu?

Marketing je určitě důležitý nástroj, jak zvýšit obrat, nebojím se říct, že mnohdy klíčový. Nicméně je to pouze součást celého balíčku opatření, jak docílit stanovených cílů společnosti. Pokud bychom o marketingu uvažovali jen jako o nástroji pro zvýšení obratu, bylo by to pojato moc úzce. Na tuto problematiku je potřeba pohlížet komplexně a tak k ní i přistupovat. 

Co tě na marketingu nejvíc baví?

Kreativita, která s ním jde ruku v ruce a fakt, že je to tak dynamický obor, který se neustále a rychle vyvíjí a dává člověku příležitost na sobě neustále pracovat a zdokonalovat se.

Jaká je tvá role ve společnosti TAL Marketing, s.r.o.?

Jelikož se celý život zabývám financemi a prací s čísly, tak dohlížet na to, aby vše finančně vycházelo. Mimoto vypomáhám s fotografováním, protože fotek není nikdy dost.

Jaké jsou tvé koníčky?

Mým velkým koníčkem je má zahrada. Velmi mě uklidňuje a uspokojuje pohled do jednotlivých jejích zákoutí. Ráda sleduji, jak se v průběhu roku mění. Není nad to posedět si v ní se šálkem výborné kávy a zaposlouchat se do zvuků přírody. V dnešní uspěchané době je to velmi příjemný relax. Kromě toho vyhledávám sport, především turistiku, inline brusle, cyklistiku nebo švihadlo. Velmi mne těší fakt, že se do sportovního vyžití mohou zapojit už i mé děti, což ještě před časem vzhledem k jejich věku nebylo možné. Trávíme tak s rodinou společně mnohem více času venku v přírodě. 

Jak vnímáš masivní rozšíření sociálních sítí?

Sociální sítě vládnou světu. To je trend, který musíme přijmout a nepředpokládám, že by tomu v blízké budoucnosti bylo jinak. Mladší generace už možná neznají pojem ICQ, ale to byl pro mě úplný počátek sociálních sítí. Tenkrát to byla výsada pouze několika málo šťastlivců, dnes se na sociálních sítích pohybuje snad téměř každý a z velké části nás ovlivňují, i když si to možná často nepřipouštíme. Bez online prostředí si už mnozí ani nedokáží představit život. Obecně nejsem proti tomuto trendu, ale měli bychom se mít na pozoru, uvažovat realisticky a nenechat se příliš ovládnout. Sociální sítě sebou totiž nesou podstatná rizika. 

A na závěr…co bys vzkázala lidem, kteří by se chtěli realizovat v oblasti marketingu?

Pokud cítíte, že by marketing pro Vás mohl být ten správný směr, využijte toho a jděte do toho naplno. Zjistíte, že od doby, co se rozšířil i do online prostředí, má mnohem větší vliv než kdy dřív. Pokud se Vám do něho povede proniknout, uvědomíte si, že v žádném případě to není statická a nudná disciplína, ale dynamicky se rozvíjející obor, kdy to, co funguje dnes, nemusí už za krátký čas.

TAL Marketing, s.r.o.

U Kotynky 1233
334 41 Dobřany

IČO: 17923654, DIČ: CZ17923654
Společnost s ručením omezeným; Krajský soud v Plzni, odd. C vložka 43254

Sledujte nás